Δημιούργησε Στρατηγική Digital Marketing

Στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο, το Digital Marketing είναι απαραίτητο. Οι προσδοκίες των πελάτων αυξάνονται συνεχώς και οι εταιρείες καλούνται να έχουν παρουσία στα ψηφιακά κανάλια. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας σας, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας. Για να έχει όμως τα επιθυμητά αποτελέσματα, χρειάζεται Στρατηγική.

Ποια όμως είναι τα βήματα για να δημιουργήσετε την Digital Marketing Στρατηγική σας;

Το πρώτο βήμα είναι να καταγράψετε όλα τα προϊόντα ή / και τις υπηρεσίες σας με σειρά προτεραιότητας. Το δεύτερο βήμα είναι να καταγράψετε τα χαρακτηριστικά του κάθε κοινού σας. Δηλαδή δημογραφικά στοιχεία, συνήθειες, ενδιαφέροντα και άλλα.

Μόλις έχετε ολοκληρωμένα όλα τα στοιχεία για το κοινό σας, το τρίτο βήμα είναι να επιλέξετε τις βασικές ανάγκες του κάθε προϊόντος ή/ και υπηρεσίας. Υπάρχει ανάγκη για Awareness; Δηλαδή το κοινό να γνωρίσει το προϊόν; Για πωλήσεις; Για να πάρετε leads και να επικοινωνήσετε άμεσα με το κοινό σας;

Μόλις ξεκαθαρίσετε τις ανάγκες για το προϊόν ή / και την υπηρεσία σας, το τέταρτο βήμα είναι να επιλέξετε ποιο μέσο μπορεί να βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους που καθορίσατε στο προηγούμενο βήμα όπως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Google Ads, EmailMarketing, Portals κ.α.

Ακολούθως καταγράψετε τον ανταγωνισμό για το κάθε προϊόν ή / και υπηρεσία και ποια μέσα χρησιμοποιούν οι ίδιοι. Για παράδειγμα αν χρησιμοποιούν Google Search ads, Instagram και Facebook αναρτήσεις ή και διαφημίσεις, αν εμφανίζονται βίντεο στο YouTube ή banners σε διάφορες ιστοσελίδες κ.α. Στόχος δεν είναι να αντιγράψεις τον ανταγωνισμό αλλά να διαφοροποιηθείς από αυτόν.

Όταν ξεκαθαρίσετε τα πιο πάνω και θέσετε τους στόχους και τα μέσα διαφήμισης, δημιουργήστε ένα προϋπολογισμό για το τι χρειάζεται να ξοδέψετε και τι αποτελέσματα θα θέλετε να έχετε. Διαχωρίστε το σε προϊόν και υπηρεσίες.

Το τελευταίο και εξαιρετικά σημαντικό βήμα είναι να αξιολογήσετε τις ενέργειες σας και να τις συγκρίνετε με το προηγούμενο βήμα. Για παράδειγμα πόσα impressions περιμένατε και πόσα είχατε; Αυτό θα σας βοηθήσει να προβείτε σε βελτιώσεις στις ενέργειες ή και τον προϋπολογισμό σας για να πετύχετε τα δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.

Share this Post

Facebook
LinkedIn