Blog

Οι απόψεις μας για το marketing

Πολλά έχουν λεχθεί για την αξία των videos στα πλαίσια της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του ψηλού engagement το οποίο μπορούν να προσφέρουν αλλά και γενικότερα για την χρήση τους στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Γιατί όμως τα videos προτιμώνται από τους marketers για να μεταδώσουν τα μηνύματα τους;   Ο πρώτος λόγος είναι πολύ απλός. […]

Πολλές εταιρείες επιλέγουν να συνεργαστούν με εξωτερικό συνεργάτη marketing είτε για να τους βοηθήσει, είτε για να αναλάβει εξολοκλήρου το τμήμα marketing τους, κάτι το οποίο τους προσφέρει εξοικονόμηση χρημάτων και εξειδίκευση. Το κρίσιμο ερώτημα όμως είναι με ποια κριτήρια θα πρέπει να επιλέξει κανείς, την σωστή εταιρεία. Ως βασικό κριτήριο θα πρέπει να καθοριστεί […]

Η δημιουργία ενός brand είναι μια μακροπρόθεσμη δέσμευση μιας εταιρείας μέσα από την οποία μπορεί να έχει πάρα πολλά οφέλη όπως η συναισθηματική δέσμευση των πελατών της και η πιο εύκολη πώληση των προϊόντων της. Ποια είναι όμως τα βήματα που απαιτούνται για να πετύχουμε τον στόχο της δημιουργίας ενός brand; Βήμα 1: Brand Analysis: […]

Η εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας γενικότερα έχει δημιουργήσει και την άποψη ότι το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει πεθάνει. Κάτι τέτοιο όμως δεν μπορεί να συμβεί γιατί απλά δεν υπάρχει παραδοσιακό μάρκετινγκ, υπάρχει απλά το μάρκετινγκ. Αρχίζοντας από τα βασικά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι είναι το marketing. Ο Kotler μας δίνει τον πιο […]

Πώς να καθορίσω το budget μιας διαφήμισης; Είναι συχνό το ερώτημα: πώς μπορώ να γνωρίζω πόσα να επενδύσω σε μια διαφήμιση στο διαδίκτυο; Η απάντηση  όμως δεν είμαι μονοδιάστατή και αυτό γιατί δεν πρέπει να βλέπουμε την διαφήμιση ως ένα μεμονωμένο παράγοντα ο οποίος θα μας αυξήσει τις πωλήσεις μας. Το κόστος κάθε διαφήμισης είναι […]

Πώς θα ωφελήσει το Influencer Marketing την επιχείρηση σας; Το Influencer Marketing, είναι μια μορφή προβολής η οποία γίνεται από τα μέσα  κοινωνικής δικτύωσης. Περιλαμβάνει διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ατόμων ή οργανισμών που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο στον τομέα τους. Οι influencers μπορούν να προέρχονται από ένα ευρύ φάσμα θεματικών και είναι οποιοδήποτε άτομο, ομάδα, επωνυμία […]

 VR/AR: Σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας & αλληλεπίδρασης με τα brands Ως εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality) μπορεί να ορισθεί η χρήση τεχνολογικών μέσων όπου ο καταναλωτής το αντιλαμβάνεται ως πραγματικό. Παράδειγμα: Η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) είναι όταν ο χρήστης βλέπει την πραγματικότητα με ενσωματωμένα γραφικά ή βίντεο. Παράδειγμα: Ιστορική Αναδρομή Το view of master είναι ο […]

Έχετε ακούσει ποτέ τη φράση «γνωρίστε το κοινό σας;» Ο εντοπισμός και ο καθορισμός ενός κοινού-στόχου είναι ζωτικής σημασίας, καθώς είναι αδύνατο να τους προσεγγίσετε όλους ταυτόχρονα. Η εστίαση στις ανάγκες του καταναλωτή, βοηθά την επιχείρησή σας να αναπτύξει μια αποτελεσματική στρατηγική Marketing, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα στην πορεία. Ο κάθε επιχειρηματίας αλλά και ο […]

Πάνω από 4 δισεκατομμύρια παγκοσμίως, είναι ενεργοί χρήστες του Email και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξάνεται σταθερά στο άμεσο μέλλον. Τι είναι όμως το Email Marketing; Ένας μεγάλος αριθμός ατόμων θα απαντούσαν πως είναι ένας τρόπος για τις εταιρείες να επικοινωνήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε πιθανούς, παλιούς και τρέχοντες πελάτες μέσω […]

Το διαδικτυακό Marketing πλέον εφαρμόζετε από εταιρείες τόσο Β2Β όσο και B2C με όποιο τομέα και αν ασχολούνται καθώς πλέον οι καταναλωτές κάνουν την έρευνα τους μέσα από το διαδίκτυο αλλά αναθεωρούν και την αγορά συγκρίνοντας πολύ πιο εύκολα πριν καταλήξουν στην αγορά κάποιας υπηρεσίας ή προϊόν. Έχουμε αναφέρει πως πριν ξεκινήσετε την διαδικασία του […]

Στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο, το Digital Marketing είναι απαραίτητο. Οι προσδοκίες των πελάτων αυξάνονται συνεχώς και οι εταιρείες καλούνται να έχουν παρουσία στα ψηφιακά κανάλια. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας σας, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας. Για να έχει όμως τα επιθυμητά αποτελέσματα, χρειάζεται Στρατηγική. Ποια όμως […]

Με περισσότερους από 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, και πάνω από 60 εκατομμύρια ενεργές επιχειρηματικές σελίδες, το Facebook αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Η μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα χρηστών του Facebook είναι μεταξύ 25 και 35 ετών. Το 18,8% είναι άνδρες και το 12,8% του πληθυσμού είναι γυναίκες. Ο χρόνος που περνούν καθημερινά […]

Το Instagram έχει πλέον περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως παγκοσμίως και περισσότερους από 200 εκατομμύρια επιχειρηματικούς λογαριασμούς που επισκέπτονται οι χρήστες καθημερινά (Instagram, 2021). Δικαίως, αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες στα κοινωνικά δίκτυα! Μέχρι τον Νοέμβριο του 2021, περίπου το 32% του παγκόσμιου κοινού του Instagram ήταν ηλικίας μεταξύ 25 και […]

Το Brand θεωρείται ένα από τα πιο πολύτιμα και σημαντικά περιουσιακά στοιχεία για μια εταιρεία. Πολλές φορές αναφερόμαστε σε ένα προϊόν, με το εμπορικό του σήμα που δείχνει πόσο πολύ το έχουμε συνδέσει. Εξαιρετικό παράδειγμα είναι η Hoover αφού ζητάμε το προϊόν με την ονομασία του δημοφιλής Brand και όχι ως ηλεκτρική σκούπα. Τι είναι […]

Το Digital Marketing όπως και όλων των ειδών διαφημίσεις αποτελεί επένδυση για κάθε εταιρεία και οργανισμό και σε καμία περίπτωση δεν θα το χαρακτηρίζαμε ως κόστος. Στόχος της κάθε επιχείρησης είναι να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί φέρνοντας αυξήσεις στην κερδοφορία και το digital marketing συμβάλει σε αυτό. Τι είναι το Digital Marketing; Είναι οι ενέργειες προώθησης ενός […]

Πολλές φορές μπορεί να έχεις αναρωτηθεί πως μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου είτε ανάμεσα στο υφιστάμενο σου πελατολόγιο είτε προσελκύοντας καινούργιο. Προφανώς οι διαφημίσεις, η προβολή, οι προσφορές και πολλά άλλα μπορούν να δώσουν την λύση. Υπάρχουν όμως και κάποιες τεχνικές οι οποίες αν εφαρμοσθούν σωστά μπορούν να απογειώσουν τις πωλήσεις σου!! Άμεση αύξηση […]

Η δημιουργία ενός E-Shop γίνεται όλο και πιο σημαντική αφού οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην διαδικτυακή αγορά. Σύμφωνα με την Eurostat, το 89% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχαν χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο και το 72% αυτών είχε αγοράσει ή παραγγείλει μέσω internet αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση.Οι διαδικτυακές […]

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο κυρίως στόχος μίας εταιρείας είναι η αύξηση πωλήσεων αλλιώς μια εταιρεία δεν μπορεί να υπάρχει. Ακόμη και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, χρειάζονται χρήματα για να προβάλουν τον σκοπό και το μήνυμα τους. Όλοι γνωρίζουμε την πασίγνωστη μηχανή αναζήτησης Google καθώς είναι γνώριμο για εμάς πως όταν χρειαζόμαστε να ψάξουμε κάτι, απευθυνόμαστε […]

Αναμφισβήτητα η Στρατηγική Marketing αποτελεί ένα από τους πιο βασικούς παράγοντες για την επιτυχία και την ανάπτυξη μιας εταιρείας. Τί είναι όμως η Στρατηγική Marketing;   Η Στρατηγική Marketing είναι η ταυτότητα και το πλάνο που ακολουθεί μία εταιρεία. Περιλαμβάνει τις αξίες και τα χαρακτηριστικά μιας εταιρείας, την ανάλυση του κοινού, της αγοράς και του […]

Αναμφισβήτητα το διαδίκτυο είναι ριζωμένο στην καθημερινότητα μας. Οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών συνεχώς αλλάζουν ψάχνοντας για ευκολότερες και πιο άμεσες λύσεις για να «κατακτήσουν» τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που επιθυμούν. Γι’ αυτό και πλέον πολλές επιχειρήσεις βρίσκονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στον ηλεκτρονικό «κόσμο». Μάλιστα, πολλές από αυτές έχουν πετύχει εξαιρετική κερδοφορία μέσω […]

Το περιεχόμενο είναι το παρών και το μέλλον του marketing. Το marketing είναι αδύνατο να πετύχει χωρίς ένα καλό περιεχόμενο. Τι εννοούμε όμως με τον όρο «Περιεχόμενο Marketing»; Το Περιεχόμενο Marketing είναι μία στρατηγική προσέγγιση που εστιάζει στην δημιουργία και διανομή σχετικού και πολύτιμου περιεχομένου για να προσεγγίσει συγκεκριμένη ομάδα κοινού που μπορεί να οδηγήσει σε ενέργεια. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω των social media, e-mail marketing, διαφημιστικά φυλλάδια […]

Η ιστοσελίδα είναι ότι πιο σημαντικό έχει ένας οργανισμός στον κόσμο του διαδικτύου. Πόσες φορές όμως όταν φτάνει κάποιος στο home page μίας ιστοσελίδας δεν μπορεί να αντιληφθεί με τι ασχολείται και πιο είναι το θέμα της; Ο διαχειριστής της ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι σίγουρος ότι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του μπορούν να κατανοήσουν […]

Το μοναδικό εξειδικευμένο κέντρο marketing στην Κύπρο Το πρώτο εξειδικευμένο marketing centre στην Κύπρο έχει αρχίσει την λειτουργία του. To Marketing Lab δημιουργήθηκε για να καλύψει πλήρως όλες τις ανάγκες του κάθε οργανισμού ή brand σε θέματα marketing. Το καινούργιο αυτό κέντρο marketing προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες marketing καθώς και: LEARNING: Εκπαιδευτικά προγράμματα Marketing, Digital Marketing, Social […]