Το Facebook ως εργαλείο προβολής της εταιρείας σου

Με περισσότερους από 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, και πάνω από 60 εκατομμύρια ενεργές επιχειρηματικές σελίδες, το Facebook αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως.

Η μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα χρηστών του Facebook είναι μεταξύ 25 και 35 ετών. Το 18,8% είναι άνδρες και το 12,8% του πληθυσμού είναι γυναίκες. Ο χρόνος που περνούν καθημερινά οι χρήστες κατά μέσο όρο είναι περίπου 58 λεπτά.

Το Facebook αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο και εργαλείο προβολής εταιρειών με πάνω από 10 εκατομμύρια διαφημιστές. Πάνω από 2 δισεκατομμύρια άτομα μπορούν να προσεγγιστούν μέσω διαφημίσεων στο Facebook.

Το Facebook επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των χρηστών, 7 φορές περισσότερο από ό,τι σε συνδυασμό με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Το 67% των καταναλωτών έχουν κάνει μια αγορά αφού είδαν μια διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πρόβαλε την εταιρεία σου:

Ανεξάρτητα εάν η εταιρεία σου είναι μικρή ή μεγάλη, αν πουλάει προϊόντα ή υπηρεσίες, το Facebook σε βοηθά να προβληθείς για να αναπτύξεις εμπιστοσύνη, να αποκτήσεις νέους πελάτες και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Δημιούργησε Facebook Page για την εταιρεία σου. Οι Σελίδες βοηθούν τους πιθανούς πελάτες και τους υφιστάμενους να συνδεθούν με την επιχείρησή σου και να μάθουν περισσότερα για αυτήν και να ενημερώνονται για τα νέα και την ιστορία της εταιρείας. Η σελίδα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη:

  • Να περιέχει Cover & Profile Photos
  • Call To Action Button
  • Σύντομο About για την εταιρεία
  • Καταχωρημένα Services για να γνωρίζουν οι χρήστες τι προσφέρει
  • Shop αν υπάρχουν προϊόντα πώλησης
  • Ρυθμίσεις όπως αυτόματα μηνύματα στο Messenger κ.α.

Όταν γίνουν τα πιο πάνω, το υλικό είναι από τα πιο σημαντικά εφόδια για την σελίδα σου. Ανάρτησε τακτικά posts με βίντεο, φωτογραφίες και stories που θα εμπνεύσουν το κοινό σου και θα το κρατά σε ενδιαφέρον.

Προσέγγισε νέους πελάτες:

Πέρα από το κοινό που έχει συνδεθεί με την σελίδα σου, πάντα χρειάζεσαι επιπλέον πιθανούς πελάτες που δεν γνωρίζουν για την εταιρεία σου ή δεν είναι αρκετά συνδεδεμένοι ώστε να προβούν σε κάποιο action. Η δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook προσφέρει πολλά εργαλεία για να στοχεύσεις λεπτομερώς το κοινό που πιθανόν να ενδιαφέρεται και να αναπτύξεις το πελατολόγιο σου. Δημιουργώντας μια διαφήμιση, μπορείς να προσεγγίσεις άτομα που ανάλογα με τον στόχο που θα θέσεις, θα μπορείς να τους οδηγήσεις στην ιστοσελίδα σου, σε συνομιλία στο Messengerή να μιλήσουν τηλεφωνικώς μαζί σου, ακόμα και να μαζέψεις leads που θα τα χρησιμοποιήσεις και αργότερα σε κάποια ενημέρωση Newsletter. Ένα άλλο πολύ σημαντικό εργαλείο είναι το Remarketing. Το εργαλείο αυτό μπορεί να υπενθυμίσει για παράδειγμα τα άτομα που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου, προβάλλοντας τους μία διαφήμιση που θα λειτουργήσει και σαν υπενθύμιση της εταιρείας σου.

Για να επιλέξεις τον σωστό στόχο διαφήμισης, απάντησε στην ερώτηση “ποιο είναι το πιο σημαντικό αποτέλεσμα που θέλω από αυτήν τη διαφήμιση;” Θα μπορούσε να είναι πωλήσεις στην ιστοσελίδα, λήψη της εφαρμογής σου ή αυξημένη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σου.

Χρησιμοποιώντας όσα γνωρίζεις για τα άτομα που θέλεις να προσεγγίσεις – όπως ηλικία, τοποθεσία και άλλες λεπτομέρειες – επίλεξε τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές που αντιπροσωπεύουν καλύτερα το κοινό σου.

Στη συνέχεια, επέλεξε που θέλεις να προβάλλεται η διαφήμιση σου – είτε στο Facebook, στο Instagram, στο Messenger, στο Audience Network ή σε όλα και καθόρισε το budget σου.

Όταν επιλέξεις την φωτογραφία ή το βίντεο και το κείμενο που θα τα συνοδεύει και η διαφήμιση σου προβληθεί, μπορείς να παρακολουθείς την απόδοση και να προβείς σε τυχών διορθώσεις.

Μάθε βήμα-βήμα πρακτικά τα πιο πάνω σε 39 λεπτά μέσω του E-Learning Course μας: https://marketinglab.com.cy/learning2/δημιουργία-διαφημίσεων-στα-facebook-instagram-μέσω-ads-man/

Δημιούργησε στρατηγική:

Το να αποφασίσεις τι και πότε θα δημοσιεύσεις στο Facebook θα πρέπει να αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής που συμπληρώνει τις άλλες δραστηριότητες Marketing, πωλήσεων και δημοσίων σχέσεων. Οργάνωσε αυτό το υλικό σε ένα ημερολόγιο περιεχομένου, το οποίο μπορείς να χρησιμοποιείς για να σχεδιάσεις και να παρακολουθήσεις το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στο Facebook.

Το Facebook αποτελεί από τα πιο χρήσιμα εργαλεία για προβολή εταιρειών στοχεύοντας πολύ συγκεκριμένα άτομα έτσι ώστε να μην ξοδεύονται χρήματα σε κοινό που είναι λιγότερο πιθανόν να ενδιαφερθεί. Σήμερα, υπάρχουν περισσότερες από 200 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο που χρησιμοποιούν τα εργαλεία του Facebook (Facebook, 2021).

Share this Post

Facebook
LinkedIn