Η Σημασία των δεδομένων & των analytics στη λήψη αποφάσεων

Λένε πως οι υποθέσεις είναι η πηγή των μεγαλύτερων λαθών. Ευτυχώς ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και των δεδομένων (data) όπου δεν χρειάζεται να παίρνουμε σημαντικές αποφάσεις βασισμένοι σε προαισθήματα αλλά σε στοιχεία. Τα Google Analytics, το Google Console, τα στοιχεία από τις διαφημίσεις στα Social Media, όλα μπορούν να μας δώσουν στοιχεία μέσα από τα οποία μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για την στρατηγική marketing την οποία θα ακολουθήσουμε.

Στην διαδικασία αυτή είναι βοηθητικό να έχουμε υπόψη μας ότι τα παρακάτω είναι απαραίτητα:

Καθορισμός των KPIs: Είναι σημαντικό να καθορίσουμε τους βασικούς δείκτες απόδοσης τους οποίους θα παρακολουθούμε. Για παράδειγμα είναι σημαντικό να γνωρίζουμε το CTR των διαφημίσεων μας, τα conversions τα οποία γίνονται στην ιστοσελίδα μας κ.α.

Ανάλυση: Τα δεδομένα θα πρέπει να εξεταστούν ώστε να εντοπιστούν τάσεις οι οποίες θα μας δείξουν τις ευκαιρίες για να επενδύσουμε περισσότερο ή τα μοτίβα στα οποία δεν έχουν αποτέλεσμα οι διαφημίσεις μας, ώστε να εξοικονομήσουμε χρήματα.

Γνώση: είναι πάρα πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τα εργαλεία τα οποία μπορούν να μας βοηθήσουν, όπως για παράδειγμα πώς να ενώσουμε ή να τα ενεργοποιήσουμε τα Google Analytics κ.α., αλλά και πως να κατανοούμε όσα μας δείχνουν. Γνώση την οποία μπορείτε να αποκτήσετε μέσα από τα σεμινάρια μας https://marketinglab.cy/learning/

Όλα αυτά θα μας εξοικονομήσουν χρήματα από διαφημίσεις οι οποίες δεν έχουν το αναμενόμενο αποτέλεσμα ενώ θα μας υποδείξουν τι αποδίδει καλύτερα.

Share this Post

Facebook
LinkedIn