Η ιστοσελίδα είναι ότι πιο σημαντικό έχει ένας οργανισμός στον κόσμο του διαδικτύου. Πόσες φορές όμως όταν φτάνει κάποιος στο home page μίας ιστοσελίδας δεν μπορεί να αντιληφθεί με τι ασχολείται και πιο είναι το θέμα της; Ο διαχειριστής της ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι σίγουρος ότι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του μπορούν να κατανοήσουν αμέσως το θέμα της, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Άλλωστε δεν θα του προσφέρουν περισσότερο χρόνο.
Πως θα το κάνει όμως αυτό;
Θα πρέπει να επικοινωνήσει τι κάνει ο οργανισμός ή το brand του/της. Το βασικό μήνυμα πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να λέει απλά και κατανοητά στον επισκέπτη της ιστοσελίδας με τι ασχολείται ο οργανισμός, έτσι ώστε να μην υπάρχει περιθώριο αμφιβολίας.
Το επόμενο που πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε μια ιστοσελίδα είναι πως ο οργανισμός μπορεί να βελτιώσει την ζωή του επισκέπτη. Πως δηλαδή η συνεργασία με τον οργανισμό ή το brand θα τον βοηθήσει να λύσει τα δικά του προβλήματα. Είναι λάθος ωστόσο να πει στον επισκέπτη μόνο τα χαρακτηριστικά του δικού του brand ή οργανισμού χωρίς να του πει ποιο είναι το όφελος για αυτόν ή αυτή. Δεν πρέπει να του πει για παράδειγμα ότι το εστιατόριο του έχει 3 διαφορετικές κουζίνες αλλά ότι μπορεί να του/της προσφέρει γεύσεις από τρεις διαφορετικές χώρες.
Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι όσο πιο απλή γίνεται, και οι περιγραφές να γίνονται με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις. Ο/ή επισκέπτης δεν θα αφιερώσει όσο χρόνο θέλει ο διαχειριστής, έτσι θα πρέπει το μήνυμα να αναφέρεται γρήγορα και απλά.
Το home page μίας ιστοσελίδας είναι το αντίστοιχο της βιτρίνας ενός καταστήματος. Όπως λοιπόν ο κάθε marketer θα φροντίσει η βιτρίνα του να είναι πάντα καθαρή, συγυρισμένη και να λειτουργεί ως «μαγνήτης» πελατών, το ίδιο πρέπει να κάνει και για το home page αλλά και για τις άλλες σελίδες της ιστοσελίδας του.
Στο Marketing Lab μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην δημιουργία ή βελτίωση της δικής σας ιστοσελίδας