Το Instagram ως εργαλείο προβολής της εταιρείας σου

Το Instagram έχει πλέον περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως παγκοσμίως και περισσότερους από 200 εκατομμύρια επιχειρηματικούς λογαριασμούς που επισκέπτονται οι χρήστες καθημερινά (Instagram, 2021). Δικαίως, αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες στα κοινωνικά δίκτυα!

Μέχρι τον Νοέμβριο του 2021, περίπου το 32% του παγκόσμιου κοινού του Instagram ήταν ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών, ενώ ακολουθούσε το ηλικιακό κοινό 18-24 με 31% (Statista.com).

Έχει αποδειχθεί πως το Instagram είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο προβολής εταιρειών. Το 72% των χρηστών αναφέρει ότι λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς με βάση κάτι που είδαν στο Instagram. Σε σύγκριση με το Snapchat (1%), το Twitter (3%), το Pinterest (22%) και το Facebook (23%), η πλατφόρμα έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στις αγοραστικές συνήθειες (retailtouchpoints.com).

Οι λειτουργίες του Instagram:

  • Stories: Απλές καθημερινές στιγμές που διαρκούν 24 ώρες
  • Highlights: Ομαδοποίηση παλαιότερων stories στο profile σας
  • IGTV
  • Reels
  • Shop
  • Αναρτήσεις
  • Προώθηση Αναρτήσεων

Πρόβαλε την εταιρεία σου:

Ανεξάρτητα εάν η εταιρεία σου πουλάει προϊόντα ή υπηρεσίες, το Instagram σε βοηθά να προβληθείς και να αποκτήσεις πωλήσεις. Πώς όμως θα γίνει αυτό; Εφόσον κτιστεί το προφίλ με profile photo, bio λεπτομέρειες (ιστοσελίδα, σύντομη περιγραφή της εταιρείας), κατηγορία και contact details, η έμφαση στο περιεχόμενο είναι εξαιρετικά σημαντική.

  • Ανάρτησε με βάση το κοινό σου και την προσωπικότητα του brand σου. Επένδυσε σε περιεχόμενο, φωτογραφίες και βίντεο. Οι αναρτήσεις θα πρέπει να γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα πχ 12 τον μήνα.
  • Οι περιγραφές των αναρτήσεων σου να είναι σύντομες, απλές ή ακόμα και πιο fun.
  • Βάλε τοποθεσία στις αναρτήσεις (Location).
  • Ανάρτησε stories σε πιο casual περιεχόμενο.
  • Χρησιμοποίησε σωστά τα hashtags. Επέλεξε αυτά που θα αυξήσουν την προβολή σου πχ #hotels καθώς και συγκεκριμένα π.χ. #hotelslimassol αλλά δημιούργησε και τα δικά σου με βάση το brand σου τα οποία θα τα χρησιμοποιείς σε κάθε ανάρτηση.
  • Χρησιμοποίησε τις αναρτήσεις σου για προώθηση διαφημίσεων τόσο για να αυξήσεις το κοινό σου όσο και την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
  • Χρησιμοποίησε influencers εφόσον χρειάζεται. Το Influencer Marketing, τα τελευταία χρόνια σημειώνει τεράστια ανάπτυξη. Πλέον αποτελεί μία βιομηχανία 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στο Instagram! 70% των κορυφαίων brands χρησιμοποιούν το Influencer Marketing.

Δημιούργησε στρατηγική:

Η στρατηγική είναι το κλειδί για να θέσουμε στόχους και να πετύχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε για την εταιρεία μας. Οι στόχοι θα μας βοηθήσουν και στην αξιολόγηση των αποτελεσμάτων μας και στην βελτίωση στα σημεία που χρειάζεται.

  • Βρείτε την σωστή ώρα ανάρτησης των post σας. Το κάθε profile στο Instagram, στοχεύει με τις αναρτήσεις του σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Το κοινό αυτό είναι ενεργό συγκεκριμένες ώρες μέσα στη ημέρα, και συγκεκριμένες μέρες μέσα στην εβδομάδα. Πηγαίνοντας στα insights μπορείτε να βρείτε τόσο πληροφορίες και δημογραφικά στοιχεία για το κοινό σας όσο και τις ώρες που είναι πιο ενεργοί.
  • Δώστε σημασία στο engagement των post σας. Για να καταλάβετε αν τα post σας είναι αποδοτικά πρέπει να δείτε πόσα likes και comments δέχονται από το κοινό σας. Ο δείκτης του engagement είναι από τους πιο σημαντικούς δείκτες, καθώς μας δείχνει αν οι αναρτήσεις μας αρέσουν ή όχι.
  • Δώστε value στο κοινό σας μέσα από τις αναρτήσεις σας. Κλειδί σε αυτό είναι η δημιουργικότητα. Δηλαδή να δώσετε στο κοινό σας μια ιστορία γύρω από τα προϊόντα σας, μια ιστορία που θα τους δέσει με το brand σας. Η Nike χρησιμοποίησε στο 60% των αναρτήσεων της φωτογραφίες με περιεχόμενο lifestyle, και είχε 8 φορές περισσότερο interaction από την Adidas η οποία χρησιμοποίησε lifestyle content σε 32% των αναρτήσεων της.
  • Δημιούργησε consistency με τα χρώματα και τις θεματολογίες π.χ. η συμβουλή της εβδομάδας.

Tip: Απαντήστε σε σχόλια και αναφορές για την επιχείρησή σας στο Instagram, ώστε οι χρήστες να αισθάνονται το κίνητρο για να συνεχίσουν να ασχολούνται με το brand σας.

Share this Post

Facebook
LinkedIn