Πώς θα ωφελήσει το Influencer Marketing την επιχείρηση σας;

Πώς θα ωφελήσει το Influencer Marketing την επιχείρηση σας;

Το Influencer Marketing, είναι μια μορφή προβολής η οποία γίνεται από τα μέσα  κοινωνικής δικτύωσης. Περιλαμβάνει διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ατόμων ή οργανισμών που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο στον τομέα τους. Οι influencers μπορούν να προέρχονται από ένα ευρύ φάσμα θεματικών και είναι οποιοδήποτε άτομο, ομάδα, επωνυμία ή μέρος θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεάσει.

Οι καθοδηγητές γνώμης (Influencer), έχουν ένα ισχυρό επικοινωνιακό δίκτυο που μπορεί άμεσα και έμμεσα να επηρεάσει τις αποφάσεις ενός μεγάλου αριθμού καταναλωτών. Η μεγάλη ποσότητα περιεχομένου που δημοσιεύουν αφορούν συγκεκριμένη θεματολογία στα οποία θεωρούνται αυθεντίες ή για θέματα που η γνώμη τους έχει βαρύτητα. Έπειτα, σε συγκεκριμένες κοινότητες θεωρούνται ιδιαίτερα δημοφιλείς και έχουν τεράστια απήχηση και ισχύ. Είναι πολύ σημαντικό οι διαδικτυακοί καθοδηγητές γνώμης  να μην ταυτίζονται με τις διασημότητες.

 

6 Οφέλη Influencer Marketing:

 

  1. Ενισχύει την αναγνωσιμότητα του brand: παρουσιάζει μια ιστορία ή ένα περιεχόμενο που ενισχύει την παρουσία στα Social Media.

 

  1. Χτίζει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία: Οι Social influencers ασκούν έναν βαθμό εξουσίας στα αγαθά ή τις υπηρεσίες που υποστηρίζουν, με αποτέλεσμα οι ακόλουθοι τους να σέβονται και να εμπιστεύονται τις συστάσεις τους.

 

  1. Προωθεί Conversions: έχουν τη δύναμη να κατευθύνουν τους θαυμαστές τους προς την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσία.

 

  1. Μακροπρόθεσμες Συνεργασίες (Win-Win): Οι επωνυμίες μπορούν να οικοδομήσουν μακροχρόνιες συνεργασίες που οδηγούν σε μακροπρόθεσμη επιτυχία μέσω της διατήρησης αποτελεσματικής συνεργασίας με Influncers.

 

  1. Ενισχύει το SEO: η εταιρεία αποκτά περισσότερους ακόλουθους και αλληλεπιδράσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν σε οργανική επισκεψιμότητα, backlinks και άλλες μετρήσεις που βοηθούν στο SEO.

 

  1. Αυξάνει τις πωλήσεις: η σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει ο ακόλουθος με τον influencer, αυξάνει και τις πιθανότητες πωλήσεις ενός προϊόντος από τον influencer παρά από κάποιο άλλο είδος διαφήμισης.

Βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεις πριν επιλέξεις ένα Influencer:

  • Να είναι ελκυστικός στο κοινό του (attractiveness)
  • Να έχει κοινωνική αποδοχή (social following)
  • Να είναι αξιόπιστος (credibility)
  • Να είναι ειδικός για το θέμα για το οποίο μιλάει (expertise)

Προσοχή! Έστω και ένα στοιχείο να λείπει από τα παραπάνω, το άτομο δεν είναι κατάλληλο για Influencer και δε μπορεί να επηρεάσει αποτελεσματικά το κοινό, αναφορικά με το θέμα ενδιαφέροντος σας.

 

 

 

Share this Post

Facebook
LinkedIn