Πολλές φορές μπορεί να έχεις αναρωτηθεί τι κάνει ο marketer μου ή ο διαφημιστής μου.
Πολλές φορές οι απόψεις διίστανται αφού πολύς κόσμος πιστεύει ότι οι marketers βάζουν
posts, κάνουν stories και ίσως videos στο Tik Tok. Αυτό όμως είναι ένα μέρος της δουλείας
τους ή μέρος της αλήθειας αφού στην πραγματικότητά χρειάζονται πολύ περισσότερα.
Αν πάρουμε το απλό παράδειγμα μιας ανάρτησης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όπου
χρειάζεται να γίνουν:
∙Μελέτη της αγοράς
∙Καθορισμός του Tone of Voice
∙Έρευνα και μελέτη για εξεύρεση ιδεών
∙Να γίνουν οι σωστές ρυθμίσεις στην σελίδα ή στο προφίλ της εταιρείας
∙Δημιουργία κειμένων
∙Δημιουργία Designs
∙Δημιουργία διαφημίσεων & συνεχής βελτίωση
∙Καλή γνώση των εργαλείων ώστε να χρησιμοποιούνται σωστά
∙Αξιολόγηση και reporting
∙Συνεχής εκπαίδευση στα νέα εργαλεία και τεχνικές
Και πολλά άλλα….
Αυτά στην σχετικά απλή διαδικασία της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
Πόσο μάλλον αν πρέπει να γίνουν στρατηγικές, να δημιουργηθεί κάποιο brand, να
οργανωθούν και να εκτελέσουν προωθητικές ενέργειες…
Πάνω από όλα όμως ο marketer έχει βαθιά γνώση του marketing και έχει μελετήσει πολύ
καλά την αγορά σας και τις δυνατότητες που υπάρχουν.
Το πιο σημαντικό όμως δεν είναι τι κάνει αλλά ποιες γνώσεις έχει και ποιο είναι το
ακαδημαϊκό και επαγγελματικό του background. Επέλεξε λοιπόν αυτή ή αυτό που έχει βαθιές
γνώσεις στο marketing, αν θέλεις να έχεις πραγματικά καλά αποτελέσματα.