Πολλές εταιρείες επιλέγουν να συνεργαστούν με εξωτερικό συνεργάτη marketing είτε για να τους βοηθήσει, είτε για να αναλάβει εξολοκλήρου το τμήμα marketing τους, κάτι το οποίο τους προσφέρει εξοικονόμηση χρημάτων και εξειδίκευση. Το κρίσιμο ερώτημα όμως είναι με ποια κριτήρια θα πρέπει να επιλέξει κανείς, την σωστή εταιρεία.
Ως βασικό κριτήριο θα πρέπει να καθοριστεί η ικανότητα των ατόμων που απαρτίζουν την ομάδα του συνεργάτη. Μια εταιρεία η οποία προσφέρει υπηρεσίες marketing θα πρέπει να απαρτίζεται με άτομα τα οποία έχουν συγκεκριμένες σπουδές στο αντικείμενο, τόσο στο marketing όσο και σε παρεμφερή θέματα όπως graphic design κ.α.
Επίσης είναι εξαιρετικής σημασίας η εμπειρία που έχει η συγκεκριμένα εταιρεία στο marketing και όχι μόνο στην διαχείριση του Digital Marketing. Η γνώση εργαλείων digital marketing είναι σημαντική αλλά από μόνη της δεν αρκεί ώστε να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν η ομάδα δεν έχει γνώσεις marketing δεν θα μπορεί να επιλέξει τις σωστές παραμέτρους σε αυτά τα εργαλεία, δεν θα είναι σε θέση να αντιληφθεί τις ανάγκες που υπάρχουν και ούτε θα μπορέσει να μεταφέρει στον καταναλωτή τα σωστά μηνύματα τα οποία θα επηρεάσουν τις αγοραστικές του αποφάσεις.
Ως τρίτο βασικό παράγοντα παραθέτουμε την βαθιά γνώση των διάφορων εργαλείων digital marketing και άλλων που χρησιμοποιούμε στο marketing. Η επιφανειακή γνώση δεν αρκεί αφού η εξέλιξη τους είναι ραγδαία και απαιτεί εις βάθος γνώσεις. Το αντίθετο θα έχει ως μοναδικό αποτέλεσμα την δημιουργία αποτυχημένων προσπαθειών προώθησης και περιττών εξόδων.
Η επιλογή μιας σωστής ομάδας marketing είναι κρίσιμης σημασίας στην επιτυχία μιας εταιρείας και θα πρέπει πάντα να επιδιώκουμε να έχουμε τους καλύτερους συνεργάτες οι οποίοι μαζί με την ομάδα μας θα δουλέψουν για να μας φέρουν το καλύτερο αποτέλεσμα.