Με μια στρατηγική marketing, μια εταιρεία μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της, να βελτιώσει την αποδοτικότητα των καμπανιών της και να προσελκύσει νέους πελάτες. Παράλληλα, η δημιουργία ενός ισχυρού brand name δεν περιορίζεται απλώς στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. Προσδίδει ουσιαστική αξία, εδραιώνει τη θέση της στην αγορά και ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της.
Οι εκπαιδευόμενοι, μέσα από πρακτική εξάσκηση, θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δική τους εξατομικευμένη στρατηγική marketing και brand building, αξιοποιώντας την τεχνική omnichannel. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εταιρείας τους, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς όσο και τις προτιμήσεις του πελατειακού τους κοινού.
Επένδυση
To σεμινάριο είναι πλήρως επιχορηγημένο από την Αναδ για εργαζόμενους δικαιούχους (ισχύουν κριτήρια).