Blog

Οι απόψεις μας για το marketing

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει φέρει επανάσταση στο marketing, παρέχοντας εργαλεία και δυνατότητες που επιτρέπουν στους marketers να είναι πιο αποτελεσματικοί. Ας δούμε όμως συγκεκριμένα πώς το AI μπορεί να

Πολλές φορές μπορεί να έχεις αναρωτηθεί τι κάνει ο marketer μου ή ο διαφημιστής μου. Πολλές φορές οι απόψεις διίστανται αφού πολύς κόσμος πιστεύει ότι οι marketers βάζουν posts, κάνουν

Λένε πως οι υποθέσεις είναι η πηγή των μεγαλύτερων λαθών. Ευτυχώς ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και των δεδομένων (data) όπου δεν χρειάζεται να παίρνουμε σημαντικές αποφάσεις βασισμένοι σε προαισθήματα

Η Δύναμη του Content Marketing Στην εποχή του ψηφιακού κόσμου, η φράση του Bill Gates «Content Is King» η οποία λέχθηκε το 1996 είναι ακόμα επίκαιρή. Το content marketing δεν

Πολλά έχουν λεχθεί για την αξία των videos στα πλαίσια της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του ψηλού engagement το οποίο μπορούν να προσφέρουν αλλά και γενικότερα για την χρήση

Πολλές εταιρείες επιλέγουν να συνεργαστούν με εξωτερικό συνεργάτη marketing είτε για να τους βοηθήσει, είτε για να αναλάβει εξολοκλήρου το τμήμα marketing τους, κάτι το οποίο τους προσφέρει εξοικονόμηση χρημάτων

Η δημιουργία ενός brand είναι μια μακροπρόθεσμη δέσμευση μιας εταιρείας μέσα από την οποία μπορεί να έχει πάρα πολλά οφέλη όπως η συναισθηματική δέσμευση των πελατών της και η πιο

Η εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας γενικότερα έχει δημιουργήσει και την άποψη ότι το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει πεθάνει. Κάτι τέτοιο όμως δεν μπορεί να συμβεί γιατί απλά δεν

Πώς να καθορίσω το budget μιας διαφήμισης; Είναι συχνό το ερώτημα: πώς μπορώ να γνωρίζω πόσα να επενδύσω σε μια διαφήμιση στο διαδίκτυο; Η απάντηση όμως δεν είμαι μονοδιάστατή και

Πώς θα ωφελήσει το Influencer Marketing την επιχείρηση σας; Το Influencer Marketing, είναι μια μορφή προβολής η οποία γίνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περιλαμβάνει διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω

VR/AR: Σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας & αλληλεπίδρασης με τα brands Ως εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality) μπορεί να ορισθεί η χρήση τεχνολογικών μέσων όπου ο καταναλωτής το αντιλαμβάνεται ως πραγματικό. Παράδειγμα:

Έχετε ακούσει ποτέ τη φράση «γνωρίστε το κοινό σας;» Ο εντοπισμός και ο καθορισμός ενός κοινού-στόχου είναι ζωτικής σημασίας, καθώς είναι αδύνατο να τους προσεγγίσετε όλους ταυτόχρονα. Η εστίαση στις

Πάνω από 4 δισεκατομμύρια παγκοσμίως, είναι ενεργοί χρήστες του Email και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξάνεται σταθερά στο άμεσο μέλλον. Τι είναι όμως το Email Marketing; Ένας μεγάλος αριθμός

Το διαδικτυακό Marketing πλέον εφαρμόζετε από εταιρείες τόσο Β2Β όσο και B2C με όποιο τομέα και αν ασχολούνται καθώς πλέον οι καταναλωτές κάνουν την έρευνα τους μέσα από το διαδίκτυο

Στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο, το Digital Marketing είναι απαραίτητο. Οι προσδοκίες των πελάτων αυξάνονται συνεχώς και οι εταιρείες καλούνται να έχουν παρουσία στα ψηφιακά κανάλια. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της

Με περισσότερους από 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, και πάνω από 60 εκατομμύρια ενεργές επιχειρηματικές σελίδες, το Facebook αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Η μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα

Το Instagram έχει πλέον περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως παγκοσμίως και περισσότερους από 200 εκατομμύρια επιχειρηματικούς λογαριασμούς που επισκέπτονται οι χρήστες καθημερινά (Instagram, 2021). Δικαίως, αποτελεί μία από

Το Brand θεωρείται ένα από τα πιο πολύτιμα και σημαντικά περιουσιακά στοιχεία για μια εταιρεία. Πολλές φορές αναφερόμαστε σε ένα προϊόν, με το εμπορικό του σήμα που δείχνει πόσο πολύ

Το Digital Marketing όπως και όλων των ειδών διαφημίσεις αποτελεί επένδυση για κάθε εταιρεία και οργανισμό και σε καμία περίπτωση δεν θα το χαρακτηρίζαμε ως κόστος. Στόχος της κάθε επιχείρησης

Πολλές φορές μπορεί να έχεις αναρωτηθεί πως μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου είτε ανάμεσα στο υφιστάμενο σου πελατολόγιο είτε προσελκύοντας καινούργιο. Προφανώς οι διαφημίσεις, η προβολή, οι προσφορές και

Η δημιουργία ενός E-Shop γίνεται όλο και πιο σημαντική αφού οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην διαδικτυακή αγορά. Σύμφωνα με την Eurostat, το 89% των ατόμων ηλικίας 16 έως

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο κυρίως στόχος μίας εταιρείας είναι η αύξηση πωλήσεων αλλιώς μια εταιρεία δεν μπορεί να υπάρχει. Ακόμη και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, χρειάζονται χρήματα για να προβάλουν

Αναμφισβήτητα η Στρατηγική Marketing αποτελεί ένα από τους πιο βασικούς παράγοντες για την επιτυχία και την ανάπτυξη μιας εταιρείας. Τί είναι όμως η Στρατηγική Marketing;   Η Στρατηγική Marketing είναι

Αναμφισβήτητα το διαδίκτυο είναι ριζωμένο στην καθημερινότητα μας. Οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών συνεχώς αλλάζουν ψάχνοντας για ευκολότερες και πιο άμεσες λύσεις για να «κατακτήσουν» τα αγαθά ή τις υπηρεσίες

Το περιεχόμενο είναι το παρών και το μέλλον του marketing. Το marketing είναι αδύνατο να πετύχει χωρίς ένα καλό περιεχόμενο. Τι εννοούμε όμως με τον όρο «Περιεχόμενο Marketing»; Το Περιεχόμενο Marketing είναι μία στρατηγική προσέγγιση που εστιάζει στην δημιουργία και διανομή

Η ιστοσελίδα είναι ότι πιο σημαντικό έχει ένας οργανισμός στον κόσμο του διαδικτύου. Πόσες φορές όμως όταν φτάνει κάποιος στο home page μίας ιστοσελίδας δεν μπορεί να αντιληφθεί με τι

Το μοναδικό εξειδικευμένο κέντρο marketing στην Κύπρο Το πρώτο εξειδικευμένο marketing centre στην Κύπρο έχει αρχίσει την λειτουργία του. To Marketing Lab δημιουργήθηκε για να καλύψει πλήρως όλες τις ανάγκες