King of Toys

Marketing Challenge
Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές στιγμές για τα καταστήματα παιχνιδιών. Ο στόχος μας ήταν να βοηθήσουμε τον πελάτη μας να ξεχωρίσει στην κορυφή της Google, προσελκύοντας στοχευμένους αγοραστές και αυξάνοντας τις πωλήσεις του σε ελάχιστο χρόνο

Η πρόκληση; Να δημιουργήσουμε μια αποδοτική καμπάνια PPC που θα εξασβάλιζε impressions, clicks και κυρίως conversions μέσα σε λίγες ημέρες.

What we did
Έρευνα & Στρατηγική: Αναλύσαμε την αγορά, τον ανταγωνισμό και τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις για παιχνίδια την εορταστική περίοδο.
Βελτιστοποιημένες Διαφημίσεις: Δημιουργήσαμε ελκυστικά, στοχευμένα
Google Ads, με engaging copywriting που ενίσχυε την πρόθεση αγοράς.
Ανάλυση & Συνεχής Βελτίωση: Με καθημερινή παρακολούθηση και βελτιώσεις,
εξασφαλίσαμε τη μέγιστη απόδοση της καμπάνιας.
We did it
Η καμπάνια μας πέτυχε 49.22% CTR (Click-Through Rate), με σχεδόν τους μισούς χρήστες που είδαν τη διαφήμιση να κάνουν κλικ. Αυτό το εξαιρετικό ποσοστό αποδεικνύει την ισχυρή ελκυστικότητα και αποτελεσματικότητα της στρατηγικής μας.
Οι διαφημίσεις μας εμφανίστηκαν στην κορυφή της αναζήτησης (Top of Page), εξασφαλίζοντας μέγιστη ορατότητα για τον πελάτη μας.
Επιπλέον, οι επισκέπτες που προσελκύσαμε πέρασαν πάνω από τρία λεπτά στην ιστοσελίδα, δείχνοντας έντονο ενδιαφέρον για τα προϊόντα και αυξάνοντας τις πιθανότητες αγοράς.
Μέσα σε μόλις λίγες ημέρες, καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια επιτυχημένη και αποδοτική καμπάνια, αποδεικνύοντας ότι, με τα σωστά δεδομένα και μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική, μπορούμε να φέρουμε μετρήσιμα και ουσιαστικά αποτελέσματα, ακόμα και στις πιο ανταγωνιστικές περιόδους
