100% Επιχορηγημένο | Digital Marketing Strategy για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις με την μέθοδο Omnichannel

Με μια στρατηγική marketing, μια εταιρεία μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της, να βελτιώσει την αποδοτικότητα των καμπανιών της και να προσελκύσει νέους πελάτες. Παράλληλα, η δημιουργία ενός ισχυρού brand name δεν περιορίζεται απλώς στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. Προσδίδει ουσιαστική αξία, εδραιώνει τη θέση της στην αγορά και ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της.
Οι εκπαιδευόμενοι, μέσα από πρακτική εξάσκηση, θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δική τους εξατομικευμένη στρατηγική marketing και brand building, αξιοποιώντας την τεχνική omnichannel. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εταιρείας τους, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς όσο και τις προτιμήσεις του πελατειακού τους κοινού.

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:

  • Τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθήσουν για να δημιουργήσουν την δική τους ψηφιακή στρατηγική marketing.
  • Πως να ενισχύσουν την σχέση της εταιρείας τους με τους πελάτες.
  • Να καθορίζουν το κοινό στόχος τους και να το διαχωρίζουν με βάση το Market Segmentation που θα κάνουν.
  • Πως να επιλέξουν και να αναπτύξουν τους δικούς τους «Profit maximisers».
  • Τι είναι το branding και ποια η σημασία του για τις εταιρείες.
  • Τα στάδια δημιουργίας ενός brand.
  • Πως θα καθορίσουν την προσωπικότητα του δικού τους brand.
  • Πως θα επιλέξουν τα σωστά μηνύματα και τον κατάλληλο τόνο φωνής για το δικό τους brand.
  • Πως θα διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό
  • Πως να χρησιμοποιήσουν το διαδικτυακό marketing & τα παραδοσιακά ​μέσα επικοινωνίας.
  • Πως να δημιουργήσουν στρατηγική Digital Marketing.
  • Πως να στηρίξουν και να διαχειριστούν μακροπρόθεσμα την διαδικασία ​δημιουργίας brand name.
  • Πως με την τεχνική omnichannel θα διασφαλίσουν ότι θα έχουν μια ταυτότητα για την εταιρεία τους και καλύτερο αποτέλεσμα στην προβολή τους.

Χρήσιμες Πληροφορίες:

  • Επιχορηγημένο από την Αν.Α.Δ 100% για εργαζόμενους
  • Θα δοθούν σημειώσεις εκπαιδευτικού υλικού
  • Θα δοθεί πιστοποιητικό συμμετοχής
  • Περιορισμένος αριθμός θέσεων
  • Γλώσσα: Ελληνικα
  • Απαιτείται εγγραφή του εργοδότη & του συμμετέχοντα στην πλατφόρμα https://ermis.anad.org.cy/

Εκπαιδευτής

Γιώργος Κιτής

Chartered Marketer, Certified Google Advertiser, AI-Powered Performance Ads Certification, Συγγραφέας, Εκπαιδευτής Αν.Α.Δ

Χαρακτηρίζεται από το πάθος του για το μάρκετινγκ και την αγάπη του για την συνεχής ανάπτυξη των brand names που διαχειρίζεται. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρία στο Marketing σε μικρές και μεγάλες εταιρείες όπου εργάστηκε για brands διεθνής εμβέλειας. Σήμερα είναι Διευθύνων Σύμβουλος των εταιρειών Marketing LAB & Learning LAB, είναι εκπαιδευτής και συγγραφέας. Κατέχει BSc Communication, MA Media & Communications Management και είναι Chartered Marketer. Επιπρόσθετα είναι Certified Google Advertiser, AI-Powered Performance Ads Certification, Πιστοποιημένος Executive Coach και Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Αν.Α.Δ.

04, 06, 11, 13 Νοεμβρίου (συν 4 ώρες προσωπικής συμβουλευτικής)

08:30 – 13:00

Online (Zoom)

Επένδυση

  • Για Δικαιούχους Επιχορήγησης: €0 (To σεμινάριο είναι 100% επιχορηγημένο από την Αναδ για εργαζόμενους δικαιούχους).
  • Σημ: Το σεμινάριο δεν υπόκειται σε Φ.Π.Α. για επιχορηγημένους συμμετέχοντες
  • Για μη δικαιούχους επιχορήγησης: €1000 + ΦΠΑ

Ενδιαφέρομαι για το σεμινάριο: 100% Επιχορηγημένο | Digital Marketing Strategy για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις με την μέθοδο Omnichannel

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.